Vážení vlastníci,
dovolte nám Vás informovat, že jsme se s panem Hrubešem, který pro nás zajišťuje úklid, opět (jednou ročně) domluvili na generálním úklidu vstupních prostor,
věříme (stejně jako většina vlastníků, kteří se k tomu vloni vyjádřili), že jednou za rok to smysl má na to jen běžný úklid nestačí,
náklady za celý objekt jsou opět 11.900,- kč vč. dph.
plán úklidu je následující:
Středa 6.4…….Milotická 16 a Milotická 14(pokud se nestihne, dodělá se ve čtvrtek 7.4.),
Čtvrtek 7.4……Milotická 12(pokud se nestihne, dodělá se v pondělí 11.4.),
Pondělí 11.4…Milotická 10 a Tulešická 4(pokud se nestihne, dodělá se ve středu 13.4.),
Středa 13.4…..Tulešická 2 a Mišovická 5(pokud se nestihne, dodělá se ve čtvrtek 14.4.),
Čtvrtek 14.4….Sazovická 30(pokud se nestihne, dodělá se v pondělí 18.4.),
Pondělí 18.4…Mišovická 3(pokud se nestihne, dodělá se ve čtvrtek 21.4.),
Čtvrtek 21.4….v případě skluzu se bude pokračovat i tento den,
Pondělí 25.4…v případě skluzu se bude pokračovat i tento den.
Úklid začal již včera ve vchodech 14 a 16 – bohužel nám technický správce zapomněl tento rozpis přeposlat, tak se omlouváme za opožděné informování.
Budete-li mít nějaké připomínky, prosím dejte nám vědět, ať se případně včas zajistí náprava.
Totéž platí pro běžný úklid a úklid garáží čistícím strojem zajišťovaným domovníkem panem Svobodou.
Díky za spolupráci, a připomínáme termín konání shromáždění vlastníků – úterý 3. května od 18-ti hodin (resp. prezence od 17-ti hodin), Kongresové centrum Nemocnice Na Homolce.
za výbor Hana Cohen, předseda